loading...
باران
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط یوسف در تاریخ 1392/11/03 و 22:22 دقیقه ارسال شده است

دلم میخواهد سکوت کنم،در خودم بشکنم وهیچ نگویم؛اگر چه سکوتم نشان رضایت درونی ام نیست اما این آه دلتنگی ست که مدام این سکوت را میشکند.حالم مثل رقص برگ در باد است ...‏..‏شکلکشکلکشکلک.
پاسخ : زندگي مي كنم حتي اگربهترين هايم راازدست بدهم ....!چون اين زندگي كردن است ك بهترين هايديگررابرايم ميسازد بگذارهر چه ازدست ميرود برودمن ان راميخواهم ك ب التماس الوده نباشدهرچه باشدحتي زندگي را...

این نظر توسط یوسف در تاریخ 1392/11/03 و 22:18 دقیقه ارسال شده است

میترسم
از اینکه آنقدر با خیالت زندگی کنم که وقتی آمدی
بگویم
" آمدی جانم به قربانت ولی... حالا چرا"
خدایا..
پاسخ : كنارت نبودم حواسم بهت بود,ازعمق وجودم حواسم بهت بوود,هميشه براي تودلتنگ بودم, تواون لحظه هايي ك كمرنگ بودم حواسم بهت بود...


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 67
  • کل نظرات : 99
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 26
  • بازدید سال : 41
  • بازدید کلی : 2,172